25 mars 2017

Domestic Goddess


Welcome! Today I´d like to share my art journaling again. You may have noticed I´ve been into circles lately. Besides I love to use stitches on my projects. This time I killed tow birds with one stone and made use of the fabulous circle stamp by LimeCitron.

The gorgeous sewing circle set. Moreover as I was playing with these I realised that you can easily change the desired shape of these. Just squeeze it in the hand, press it onto the  acrylic block and stamp the kind of circle you need.

Now enough plain talking and just get inspired by the spread called Raised To Be A Domestic Goddess.

Bonjour et bienvenue à toutes!
Aujourd'hui, j'aimerais partager avec vous une autre page de mon Art Journal. Vous avez peut-être remarqué qu'il y a beaucoup de formes circulaires dans mes dernières créations. J'adore aussi utiliser de la couture dans mes projets. J'ai donc fait une pierre deux coups dans cette création en utilisant la planche d'étampes "Ronds de couture".
C'est un merveilleux ensemble d'étampes, très versatile. En effet, en jouant avec je me suis rendu compte qu'il était vraiment facile de changer la forme de ceux-ci. Il suffit de le presser dans la main pour lui donner la forme désirée.

Voici donc ma création. Un double page intitulé "Raised To Be A Domestic Goddess"



Some close ups:









LimeCitron products list:







Thanks for stopping by!

Happy crafting time!



Denisa

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de me laisser un message, j'adore vous lire!!